יום שני, 8 ביולי 2013

הצרת היקפים-שאלות ותשובות

השאיפה להרזיה ולהורדה במשקל אינה שאיפה שקשורה רק לחודשי הקיץ ולרצון להיראות במיטבנו בביקיני או בבגדים קצרים, אלא זוהי שאיפה קבועה הנוגעת לבריאותנו וליכולתנו להתנהל בצורה ראויה, לתפקד בפעולות יומיומיות ולבצע מטלות מבלי שנחוש כאבים וחוסר יכולת לאחר זמן קצר. משקל הוא מכביד, מסוכן ומעיב על יכולותינו, תחושותינו והרגשתנו כלפי עצמנו ושל הסובבים אותנו כלפינו. מהי הצרת היקפים? איך עושים זאת נכון וכיצד יודעים שהטכניקה עובדת? כל השאלות, והתשובות, לפניכם:

מהי הצרת היקפים?
הצרת היקפים כשמה כן היא, צמצום היקפי הגוף על ידי המסת תאי שומן עודפים, כאלו שאינם חיוניים לפעילות הגוף התקינה ואינם תורמים כלל להתנהלות מלבד הצטברותם והפיכתם למצבורי שומן בלתי רצויים. ישנן מספר טכניקות המשמשות להצרת היקפים, כאשר לכל אחת ואחת מהן יתרונות, חסרונות, מעלות ודגשים שיש לשים עליהם לב לפני ביצוע הפרוצדורה.

אילו טכניקות הצרת היקפים מקובלות, נפוצות ופופולאריות?
כפי שציינו, ישנן מספר טכניקות מקובלות כיום כטכניקות יעילות לשם הצרת היקפים. ביניהן אפשר למצוא את הצרת ההיקפים באמצעות אולטרסאונד, שיטה שנחשבת היום למתקדמת וליעילה במיוחד ובבסיסה הזרמת גלים המנקזים את תאי השומן ומוציאים אותם מהגוף . את טכניקת גלי הרדיו המתבססים על חום שממיס את תאי השומן העודפים, את טכניקות הלייזר השונות המפרקות את תאי השומן וכן טכניקות בעלות פן כירורגי- רפואי יותר כמו ניתוח המסת שומן. אסור לשכוח, כמובן, את הטכניקות הקלאסיות והטבעיות ביותר שהן הדיאטה והספורט, כאשר גם הן, כמו שאר הטכניקות, חייבות להיות מפוקחות ומבוקרות על ידי אנשי מקצוע, תזונאים ורופאים המתמחים בכך.

מתי רואים תוצאות?
מרבית מכוני ההרזיה מבטיחים נראות והשפעה כבר לאחר תום הטיפול הראשון, אך צריך לקחת את הבטחתם זו בעירבון מוגבל. כל שינוי גופני משמעותי לוקח זמן, המושפע ממצבו הרפואי של האדם, מהגנטיקה שלו, משינוי כולל של אורחות החיים ומהתמדה וסבלנות. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום הצרת ההיקפים, כל טכניקה משפיעה בצורה שונה על כל מטופל ולרוב ניתן לראות תוצאות משמעותיות לאחר מספר שבועות לא גדול, וההמשך? תלוי אך ורק בהתנהגות האישית ובהתמדה.

קליניקת  אספאידה מזמינה אתכם לבקר באתר ולקבל טיפול הצרת היקפים במכשור המקצועי המתקדם בעולם. לעוד פרטים לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה